Zašto koristiti prozore društvenih mreža?

Jeste li znali da rezultati istraživanja pokazuju da tvrtke ne koriste podatke koje im nudi analitika njihovih društvenih mreža, konkretno kada je najbolje vrijeme za objavu, prate li vas više muškarci od 30 do 40 godina ili žene od 20 do 30 godina? Razlozi su višestruki: nedostatak vremena, nepoznavanje pristupnih podataka, nedostatak zanimanja o mogućnosti praćenja analitike. Ako tvrtke i imaju ovu mogućnost, često nemaju resurse koji će odraditi taj dio posla.

Social media is here. It’s not going away; not a passing fad. Be where your customers are: in social media. Lori Ruff

Zašto koristiti društvene mreže? Možda jedan prozor koji koristite nije dovoljan da svi znaju za vašu svrhu poslovanja i da prenesete ključne poruke kako bi vaša priča bila uspješna. Možda je vaš prozor sjedište tvrtke, no nama su Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram jednako dragi prozori.

Vođenje društvenih mreža uključuje 5P: pripremu, planiranje, produkciju, postproizvodnju i praćenje.

Paket usluga za društvene mreže uključuje pripremu strategije komunikacije za društvene mreže, osmišljavanje sadržaja i planiranje kalendara objava na društvenim mrežama, stvaranje sadržaja i vizuala objava te lekturu i korekturu sadržaja prije objave na društvenim mrežama.

Svaka faza komunikacije na društvenim mrežama jednako je važna, a glavni cilj je usmjeriti razgovor prema publici, dati joj informaciju, zabaviti ju ili pozvati na akciju. Neovisno o tome jeste li vlasnica kozmetičkog salona, direktor građevinske tvrtke, djelatnik institucije ili izdavačke kuće, predsjednik udruge, paket za društvene mreže kreiramo prema vašim interesima, potrebama i budžetu.