Kada je idealno vrijeme za prezentaciju božićnih proizvoda?

It’ s the most wonderful time of the year – voljeli vi zimu, hladnoću, snijeg, jedno je sigurno – božićnom raspoloženju teško je odoljeti. Uz veselo raspoloženje, stižu nam i bogate trpeze, veseli katalozi, šarene reklame i zaista je teško pratiti tu količinu informacija što, kada, kako i kome možeš nešto darovati i tako upotpuniti blagdansko razdoblje.

Znate li da postoje ljudi koji početkom studenoga imaju kupljene božićne poklone za članove svoje obitelji? Wow! Ako niste među njima, nema veze, možda čekate početak prosinca… To je sasvim u redu.

No, ako nudite usluge i imate divan asortiman božićnih proizvoda, sada je idealno vrijeme da pronađete svoju strategiju kojom ćete zainteresirati publiku i prezentirati božićnu ponudu. Lista komunikacijskih kanala zaista je dugačka, zato je priprema pola posla. Odaberite nekoliko kanala i krenite u akciju.

Ako ste aktivni tijekom godine kroz webinare, online grupe, besplatne treninge i dajete kvalitetan sadržaj, došli ste do publike koja vas je već prepoznala.

Ako ste prodajni profil:

  • gradite priču putem društvenih mreža
  • razdijelite proizvode u kategorije, po bojama, po vrstama, po namjeni.
  • detaljno raspišite svaki proizvod, dajte mu vrijednost.

Blagdani su vrijeme darivanja. Ne zaboravite da je važno prepoznati potrebu drugog bez držanja fige u džepu. Okrenite se oko sebe i pomozite kome treba, pitajte svoju publiku znaju li kome treba pomoći, nagradite svoju publiku za vjernost tijekom godine.

Budite prisutni na društvenim mrežama i povežite se s publikom. Ako ste aktivni na Instagramu, komunicirajte putem kratkih priča (story).

Još danas razmislite o ovim koracima:

  • Razradite ideju o božićnoj akciji: raspišite strategiju, koristite metodu pokušaja i pogreške koja vas može dovesti do pravih odgovora, što ćete predstaviti, kako ćete to napisati, kako ćete to vizualno predstaviti..
  • Odredite zadatke na svojoj listi: što morate napraviti, koga morate angažirati, tko sudjeluje u promociji, trebate li angažirati dodatnog člana tima koji će vam pomoći?
  • Budite relevantni, aktualni, osluškujte potrebe publike i objavljujte kvalitetne fotografije na kojima ljudi drže/nose/gledaju vaše proizvode.
  • Krenite u akciju.
  • Nasmiješite se, evaluirajte što je bilo super, a što može biti bolje već za sljedeću akciju (Valentinovo).

Iiiiii… koliko još dana brojimo do Božića? 😊